Otsikko
Ostin serkkupoikien taannoisen Lojax-yhtyeen levyn, josta muokkaan äidilleni syntymäpäivälahjaksi cd:n. Ongelmani on, ettei mistään tietokannasta löydy, ko…

Kysytty

Ostin serkkupoikien taannoisen Lojax-yhtyeen levyn, josta muokkaan äidilleni syntymäpäivälahjaksi cd:n. Ongelmani on, ettei mistään tietokannasta löydy, ko. levyn laulujen laulajaa? Levyssä oli painettuna kaikki muu tieto, mutta ei ed.main. Onko olemassa tietokantaa, josta ed.main. seikat löytyvät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiantuntijamme mukaan Kyösti Juhani Loijas (taiteilijanimi Lojax) on levyttänyt v.1976
Suuri Star / Rokkirinta –nimisen singlen, jolla hän myös esittää kyseiset kappaleet.

Myöhemmin Lojax –yhtye on levyttänyt LP-levyn ”Lojax", joka on ilmestynyt v. 1977.
Äänitteeseen sisältyvät seuraavat kappaleet ja esittäjät:
Alla jalkojen ; Pikku little rock ; Kyösti joka raketin ryösti ; Läpi pullon pohjan ; Lyö työ ei leiville ; Aika kun on ; Junasta sairaalaan ; Ei aikaa olekaan ; Sun faijas ; Kaunis on tuo maa.

Milan, Irina (esitt.) Sivonen, Jori (esitt.) Kuusamo, Kari (esitt.) Ikonen, Tapani (esitt.) Loijas, Jukka (esitt.) Loijas, Juhani (esitt.) Enne, Vesa (esitt.), Söderberg, Nono (esitt.)
Lähde: ( Viola – Kansallisdiskografia)