Otsikko
Kysyisin tulostamisesta Vuosaaren kirjastossa

Kysytty

Hei. Kysyisin tulostamisesta Vuosaaren kirjastossa; a) voinko tulostaa normaalia (80g) paksumpaa paperia b) A5 kokoa c) voiko kirjastosta ostaa eri paksuista tulostuspaperia d) onko A5 puolet A2:sta. Olen tekemässä lapsen kanssa kirjaa, jonka hän on sanellut ja kuvittanut. Haluaisin saada siitä kirjan näköisen ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosaaren kirjastosta kerrottiin, että kirjaston monitoimilaitteella voi tulostaa vain peruspaperille. Tuollainen erikoistulostus ei ole mahdollista ainakaan Helsingin kirjastoissa.

Sinun kannattaa kysellä vielä Espoosta, esimerkiksi Sellon kirjastosta, olisiko heillä mahdollista tulostaa toivomasi kaltaiselle paperille.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Sellon_kirjasto/Yhteystiedot

Yksi mahdollisuus on kääntyä jonkin painopalveluja tarjoavan yrityksen puoleen.

Ja papereiden koosta: A5 (148 × 210) on puolet A4 (210 × 297) kokoisesta arkista.

https://fi.wikipedia.org/wiki/ISO_216