mitä maksaa Myllypuronkirjastossa. myllypuronkartan tulostaminen?olisittekoss ystävällinen ja Valottaisitte kartan tulostamisen…

Kysytty

mitä maksaa Myllypuronkirjastossa. myllypuronkartan tulostaminen?olisittekoss ystävällinen ja Valottaisitte kartan tulostamisen kustannuksista((Myllypuron kirjastossa)) A3 kokoisena

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kirjastojen asiakastietokoneilta voi tulostaa ainoastaan A4-kokoisia tulosteita. Myllypuron kirjastossa on kuitenkin erikoistulostin valokuville. A4-kokoisen valokuvatulosteen hinta on 2,60 €/sivu ja A3-kokoisen ja suuremman  5,30 €/sivu. Lisätietoa Helmetin Myllypuron sivuilta kohdasta Tulostin:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Myllypuron_mediakirja…