Kysyisin onko teille tulossa Jenni Emilia Kauppilan juuri ilmestynyttä kirjaa Rakastan siis olen?

Kysytty

Hei, kysyisin onko teille tulossa Jenni Emilia Kauppilan juuri ilmestynyttä kirjaa Rakastan siis olen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on. Näen tietokannasta, että sitä on tilattu Helsinkiin kolme kappaletta ja se on saapunut hankintaosatollemme 12.5. Katso myös tämä, mitä ilmeisimmin sama kirja Vamtaam ja Espoon puolella: http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2135627__Srakastan%20siis%…