Mikä asia tai millainen vaate on step-in?

Kysytty

Mikä asia tai millainen vaate on step-in? Esimerkiksi feministit kehottivat 60-luvulla heittämään pois tekoripset, papiljotit ja ’step-insit’.

Vastaus

Vastattu

"Step-in" voi olla mikä tahansa vaate, joka puetaan astumalla sen sisään. Sanaa on käytetty esimerkiksi sairaanhoitajien mekoista, vanhanaikaisista alushousuista ja avokkaan tyyppisistä kengistä (lähde: The Oxford English Dictionary).