Otsikko
Omasta mielestäni olen nähnyt kirjan, jonka kannessa oli paitoja ja kirjan nimi oli jotain "1000 jokapoikapaitaa" tai jotain sen suuntaista. Olen yrittänyt…

Kysytty

Hei!

Omasta mielestäni olen nähnyt kirjan, jonka kannessa oli paitoja ja kirjan nimi oli jotain "1000 jokapoikapaitaa" tai jotain sen suuntaista. Olen yrittänyt etsiä tuota kirjaa ja tietoja siitä, mutta mitään ei löydy! Osaisiko Kirjastonhoitaja auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Epäilenpä, että nähty paitakantinen kirja on ollut Bernard Lionsin 1000 jalkapallopaitaa (Nemo, 2013).

1 ääntä

Kommentit

Oikeassa olet, juuri tuo kirja oli kyseessä. Kiitos avusta!