Kysyisin lastenkirjallisuudesta 9.- ja 10.-vuotiaille pojille kirjavinkkejä. Pojat ovat erittäin kiinnostuneita autoista ja kaikki tietokirjat on varmasti…

Kysytty

Hei, kysyisin lastenkirjallisuudesta 9.- ja 10.-vuotiaille pojille kirjavinkkejä. Pojat ovat erittäin kiinnostuneita autoista ja kaikki tietokirjat on varmasti kahlattu läpi. Olisikohan mahdollisesti olemassa jotain alakouluikäisiä poikia kiinnostavia fiktiivisiä romaaneja, joissa autot ovat jostain syystä isossa roolissa? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuija Lehtinen on kirjoittanut neljä kirjaa liittyen autoihin:
Voitto kotiin, Vintiöt
Vauhdin huumaa, Vintiöt
Hanaa, Vintiöt!
Karting team Vintiöt

Arvi Arjatsalo on kirjoittanut kirjan Uponnut auto. Kirja on jo vuodelta 1978.