Löytyykö tätä kirjaa kirjastoista yleensä? Falconer Tom "Original Corvette 1968-82" Myös aikaisemmat teokset käyvät! Tarvitsemme tietoja alkuperäisestä…

Kysytty

Löytyykö tätä kirjaa kirjastoista yleensä? Falconer Tom "Original Corvette 1968-82" Myös aikaisemmat teokset käyvät! Tarvitsemme tietoja alkuperäisestä moottorista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymääsi teosta ei näytä löytyvän Suomen kirjastoista. Iso-Britannian Amazon-verkkokaupasta http://www.amazon.co.uk se on tilattavissa. Suomalaisen kustantajan Alfamerin verkkokaupasta http://www.alfamer.fi löytyvät seuraavat Original-kirjasarjaan kuuluvat teokset:

- Falconeer, Tom: Corvette 1968-72 Original (tuotenumero M1897, hinta 57,02 EUR: "entisöintiopas, sis. tarkkoja kuvia yksityiskohdista")
- Corvette Original 1953-62 the restorer's guide (tuotenumero BV7990, 58,36 EUR: "erittäin tarkat värivalokuvat pienimmistäkin yksityiskohdista, mm. moottoritilasta")
- Falconeer, Tom & James Mann: Corvette 1968-72 Original (tuotenumero M1897, 52,02 EUR)

Teosten tiedot saa esiin Alfamerin tuotehausta em. tuotenumeroilla tai hakusanalla Corvette.

Kirjastojen kokoelmissa on seuraavanlaisia Corvetten historiaa käsitteleviä teoksia, jotka ovat kaukolainattavissa kirjaston kautta.

Bonsall, Thomas E.: Corvette from Blue Flame Six to ZR1, 1988.
Corvette past, present, future. 1982.
Flammang, James: Corvette chronicle, 1993.
Langworth, Richard M.: The complete book of Corvette, 1988.
Mueller, Mike: Corvette milestones. 1996.