Otsikko
Pystyykö ihmisen hiuksista sanomaan pelkän näkemisen perusteella, ovatko ne silkinpehmeät?

Kysytty

Pystyykö ihmisen hiuksista sanomaan pelkän näkemisen perusteella, ovatko ne silkinpehmeät?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän emme oikein kirjaston tiedonhaussa osaa vastata. Kaunokirjallisuudessa ja runoissa tällaista lienee ainakin kirjoitettu. Mainosalan ja mielikuvien myyjien mielestä tämä asia saattaisi hyvinkin olla niin, mutta mitään tieteellistä perustelua tällaiselle näkemykselle tuskin on mahdollista löytää.