Kiitos pikaisesta vastauksesta Ford Sierra Cosworth 4x4-autoa koskevaan kysymykseeni! Vinkkaamaltanne sivulta http://sivut.koti.tpo.fi/shilden/ löytyy…

Kysytty

Kiitos pikaisesta vastauksesta Ford Sierra Cosworth 4x4-autoa koskevaan kysymykseeni! Vinkkaamaltanne sivulta http://sivut.koti.tpo.fi/shilden/ löytyy kuitenkin tietoa pelkästään takavetoisesta Sierra Cosworthista, josta ylipäätään tietoa löytyy huomattavasti helpommin. Kysyin tietoa nelivetoisesta Cosworthista (4x4), josta luetelluissa Tekniikan Maailma- ja Tuulilasi-lehdissä kerrotaan varsin vähän. Myös 4x4 Cosworthista on olemassa varsin hyvät kotisivut osoitteessa http://personal.inet.fi/koti/peteha/index.html, mutta lähinnä minua kiinnostaisi tietää, onko 4x4 Cosworthista kirjoitettu kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Amazonista (www.amazon.com) löytyi teos Sierra Cosworth (Classics in Color, No 5) by Dennis Foy, West Terry. London 1992 .ISBN: 1872004962. "A good overview of the range of Cosworth Sierras, with some excellent photography and pithy comments". WorldCat -tietokannasta löytyi myös teos The Cosworth Fords : a production and competition history by Walton, Jeremy. Sparkford: Patrick Stephens 1994. ISBN: 1852604816.

Näitä kirjoja ei löytynyt Suomen kirjastoista - voit pyytää niitä kaukolainaksi lähimmän kirjastosi kautta. Pohjois-Savon ja Lapin maakuntakirjastoissa on teos
Hammill, Des: How to power tune Ford SOHC 4-cylinder Pinto + Cosworth DOHC engines : for road & track. Dorchester : Veloce, 1997 (SpeedPro series) ISBN:1-874105-81-2.