Minkä väristä jäähdytysnestettä käyttää citroen jumper vm.2006?

Kysytty

Minkä väristä jäähdytysnestettä käyttää citroen jumper vm.2006?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Citroenin merkkihuolto vastaa, että keltainen ja punainen jäähdytysneste ovat mahdollisia, mutta paras ratkaisu on Citroenin alkuperäinen jäähdytysneste. Kahta eriväristä nestettä ei ole hyvä sekoittaa keskenään.