Olen jo kauan pohtinut, niten formulakuskit kuljettavat autojaan mantereelta toiselle?

Kysytty

Olen jo kauan pohtinut, niten formulakuskit kuljettavat autojaan mantereelta toiselle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mantereelta toiselle siirryttäessä formulatallit käyttävät erikoissuunnitteltuja rahtilaatikoita, jonne saavat mahdutettua kaikki mahdolliset kisoissa tarvittavat välineet.

Tällä hetkellä useimmat tallit vuokraavat Formula One Management, FOM:ilta tähän sopivan rahtikoneen.

Ja kuten arvata saattaa, F1-sirkuksen siirtämiseen paikasta toiseen maanteitse tai ilmojen kautta, tarvitaan aikamoinen määrä väkeä.

http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_sport/5297.html