Kysyisin että milloin on Jerrin nimipäivä? mistään kalenterista en ole löytänyt muuta kuin Jerryn nimipäivän, ja olisi kiva tietää milloin pojallani on…

Kysytty

Kysyisin että milloin on Jerrin nimipäivä? mistään kalenterista en ole löytänyt muuta kuin Jerryn nimipäivän, ja olisi kiva tietää milloin pojallani on nimipäivä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jerry ja Jerri on sama nimi. Nimipäiväkin lienee sama. Kirjassa Eemu, Ukri, Amelie : 2000 kaunista ja harvinaista etunimea, kirjoittanut Juri Nummelin ja Elina Teerijoki todetaan että Jero, Jeri ja Jerri oovat väännetty Jeromesta (Kreikan "pyhää nimeä tarkoittava etunimi) ja muunnos Jerrystä.
KIrjaa voi lukea tai lainata kirjastoissa.

8 ääntä
Asiasanat

Kommentit

jerry ja jerri ei kyllä todellakaan ole sama nimi! Terveisin JerrY jotai suunnattomasti ottaa pattiin jos joku tulee jerrittelemään.. eihän annaakaan mennä anniksi sanomaan tai teemua teemiksi