Kysyin hetki sitten Sinuhe egyptiläisestä ja ilmoitin etsiväni espanjankielistä painosta. En huomannut korostaa, että haluan osataa sellaisen.

Kysytty

Kysyin hetki sitten Sinuhe egyptiläisestä ja ilmoitin etsiväni espanjankielistä painosta. En huomannut korostaa, että haluan osataa sellaisen. Mahtaisiko tähän löytyä apua.

Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mika Waltarin Sinuhe egyptiläisen espanjankielistä käännöstä Sinuhé, el egipcio (traducción de Manuel Bosch Barret, Plaza & Janés, useita painoksia) näyttää olevan saatavilla sekä verkkokirjakaupoista että nettiantikvariaateista. Verkkokaupat, joista kirjan voi tilata löytyvät helposti esimerkiksi googlettamalla teoksen nimellä.

Koska kirja näyttää olevan saatavilla, myös kirjakaupat tilannevat mielellään teoksen teille.