Otsikko
Onko mahdollista ostaa Turun kaupunginkirjastosta vielä hyväkuntoista kirjaa? Minulta puuttuu Metsolat-sarjasta viides osa Yhteinen tie ja se olisi kiva saada.

Kysytty

Onko mahdollista ostaa Turun kaupunginkirjastosta vielä hyväkuntoista kirjaa? Minulta puuttuu Metsolat-sarjasta viides osa Yhteinen tie ja se olisi kiva saada.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta myydään poistokirjoina vain kulunutta ja vanhentunutta aineistoa. Sinun kannattaa kysyä tätä kirjaa antikvariaateista. Turussa on myös kustantajien jäännöserien erikoisliike Turun huokeat kirjat (Hansatori 2. krs.), josta voit kysäistä kirjaa. Internetissä on myös Nettidivari Antikka, josta voi tarkistaa tällä hetkellä yhdentoista antikvariaatin kokoelmia osoitteessa http://www.antikka.net/