Otsikko
Moikka, Osaatteko kertoa mikä pinssi tämä on , johonki työhön liittyvä. Löytyi anopin jäämistöstä

Kysytty

Moikka,
Osaatteko kertoa mikä pinssi tämä on , johonki työhön liittyvä. Löytyi anopin jäämistöstä

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en onnistunut löytämään tietoa siitä, mikä rintamerkki on kyseessä. Tein haut mm. Finna.fi esinehaussa asiasanoilla rintamerkki + vihreä sekä selasin Antikvariaatti.net -sivuston hakua, jossa valitsin Tuotetyypit-pudotusvalikosta ensin Keräilyesineet ja sen jälkeen viereisestä pudotusvalikosta kategoriaksi Rintamerkit, pinssit. Haut tuottivat useita kuvatuloksia, mutta en niiden joukosta löytänyt vastaavaa rintamerkkiä.

Kannattaa kysyä tunnistusapua esimerkiksi jostain antikvariaatista. Linkkilistauksen antikvariaateista löydät Makupalat.fi -sivustolta

Voit myös yrittää tiedustella tunnistusapua Antikvariaatti.netistä, sähköpostitse info(at)antikvariaatti.net. Lisäksi yksi mahdollisuus on myös kysyä asiaa Systeemi.netistä, joka on keräilijöiden huutokauppasivusto.

0 ääntä

Kommentit

Voisi ehkä liittyä oppilaskuntaan, koulutuslinjaan, tms. taikka ammattiliittoon