Kyselen espanjalaisista lastenkirjoista. Onko niitä saatavilla Vantaan kirjastoissa?

Kysytty

Hei,
kyselen espanjalaisista lastenkirjoista. Onko niitä saatavilla Vantaan kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kaupunginkirjaston kokoelmaan kuuluu myös espanjankielisiä lastenkirjoja. Valikoima vaihtelee kirjastoittain, mutta kirjoja voidaan tarvittaessa tilata haluaamaasi kirjastoon myös muista pääkaupunkiseudun kirjastoista. Kannattaa siis tiedustella lähikirjaston henkilökunnalta, millainen valikoima espanjankielistä kirjallisuutta heillä on.

Halutessasi voit myös itse selailla ja varata kirjoja HelMet-aineistohaun (http://www.helmet.fi/) avulla:

- Kirjoita hakukenttään "lastenkirjallisuus"
- Valitse "Tarkenna hakua"
- Valitse Kieli-valikosta "espanja"

Näin saat näkyviin listan HelMet-kirjastojen kokoelmiin kuuluvista espanjankielisistä lastenkirjoista. Mikäli haluat selailla vain kuvakirjoja, kirjoita hakusanaksi "kuvakirjat". Oman kirjastosi kirjat saat näkyviin valitsemalla Kirjasto-valikosta oman kirjastosi lastenkokoelman (esim. "Hakunila lapset"). Kielivalintaa vaihtamalla voit tutustua myös englannin ja ranskankielisten lastenkirjojen valikoimaan.

0 ääntä

Kommentit

Fiinndg this post solves a problem for me. Thanks!