Kuulin joulun alla radiosta ohimennen pätkän Snowman-lastenelokuvasta tuttua kappaletta Walking In the Air suomeksi laulettuna. Nyt siis kyseinen sovitus…

Kysytty

Hei,

kuulin joulun alla radiosta ohimennen pätkän Snowman-lastenelokuvasta tuttua kappaletta Walking In the Air suomeksi laulettuna. Nyt siis kyseinen sovitus etsinnässä, liekö kulkee yhä nimellä Avaruus? Kyseisestä versiosta tiedän valitettavasti vain sen, että laulaja on mies ja hän laulaa suhteellisen matalalta. Antti Tuisku on ainakin tehnyt kyseisin kappaleen omalle joululevylleen, mutta äkkiseltään ei kuulostanut häneltä. Onnistuisikohan näillä tiedoilla löytää kyseinen kappale?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysessä on todennäköisesti Virtuoso-lauluyhtye - ”Suomen Il Divo”. Suomennos nimeltään Avaruus on yhtyeen cd:llä ”Yö enkelten". Virtuoson versio kulkee hieman matalammalta kuin Antti Tuiskulla.
Laulun muut levyttäjät ovat lähinnä naislaulajia tai lapsikuoroja.