Kuulin auton radiosta 90 luvun alussa (muistini mukaan) naislaulajan laulun, jossa sanat menivät jotenkin niin, että mä ylhäällä ilmassa liitelen ja katselen…

Kysytty

Kuulin auton radiosta 90 luvun alussa (muistini mukaan) naislaulajan laulun, jossa sanat menivät jotenkin niin, että mä ylhäällä ilmassa liitelen ja katselen. Laulajan nimestä en muista kuin että se oli naisen etunimi. Kuuluttaja mainitsi Hectorin tehneen sanat lauluun. Kuka mahtaa olla esittäjä ja mikä on laulun nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale voisi olla Hectorin laulu Nostalgia, osa 1. Se on hänen Nostalgia-nimiseltä albumiltaan, joka on julkaistu vuonna 1972. Laulun sanat alkavat näin: "Mä ajassa oudosti liidän Tää untako on vaiko ei?"

Kappale löytyy myös Mari Rantasilan levyltä Kummalliset unet : Hectorin lauluja, joka on tosin julkaistu vasta vuonna 2008.

https://www.youtube.com/watch?v=6f9xDIBO65U

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei! Kiitos vastauksesta. Tiedän kyseisen kappaleen ja se ei ollut Hectorin Nostalgia. Harmi etten muista kappaleen sanoja sen enempää.