Kun uusi verkkokirjasto avataan 3.5.12, poistuuko omien hyllyjen tiedot kokonaan eikä "vanhoja omia listoja" ole enää nähtävissä? Vai onko omien hyllyjen…

Kysytty

Kun uusi verkkokirjasto avataan 3.5.12, poistuuko omien hyllyjen tiedot kokonaan eikä "vanhoja omia listoja" ole enää nähtävissä?
Vai onko omien hyllyjen tiedot vain poissa käytöstä 12.4. - 3.5.12?
Jos omat hyllyt eivät nykyisellään ole enää uudistuksen jälkeen nähtävissä, pitää tallentaa itselle muistiin satoja teoksia, mikä tuntuu todella hankalalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta kerrottiin, että omien hyllyjen tiedot tosiaan poistuvat. Kannattaa ottaa tiedot talteen sitä ennen.