Otsikko
Kun olin pieni 90luvulla, meillä kuunneltiin kasettia, jolla oli käytöksen abc ja tais siinä olla hölmöläissatuja myös. Mikähän kasetti se on voinu olla ja…

Kysytty

Kun olin pieni 90luvulla, meillä kuunneltiin kasettia, jolla oli käytöksen abc ja tais siinä olla hölmöläissatuja myös. Mikähän kasetti se on voinu olla ja löytyyköhän jostain vielä tuota abc:tä?

Vastaus

Vastattu

Käytöksen abc -niminen lasten äänikasetti vuodelta 1980 löytyy vielä muutamasta kirjastosta. Alla linkit kirjastoihin. Voit pyytää kasetin kaukolainaksi lähikirjastosi kautta:

https://www.finna.fi/Search/Results?limit=0&lookfor=k%C3%A4yt%C3%B6ksen+abc&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Eformat_ext_str_mv%3A%220%2FSound%2F%22