Kun itselläni eikä tuttavillani enää ole avokelamagnetofonia kysyn, onko jossakin kaupunginkirjaston toimipisteessä pääkaupunkiseudulla mahdollisuutta…

Kysytty

Kun itselläni eikä tuttavillani enää ole avokelamagnetofonia kysyn, onko jossakin kaupunginkirjaston toimipisteessä pääkaupunkiseudulla mahdollisuutta kuunnella omaa 4-raitaista avokelanauhaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei valitettavasti ole yhdessäkään kirjastossa. Jos haluat hankkia sellaisen, sopiva paikka voisi olla Kallion Retro -niminen liike Helsingin Kalliossa:

http://www.kallionretro.kotisivukone.com/