LÖytyykö Iisalmen pääkirjaston populaarimusiikin puolelta Brita Koivusen/Eino Virtasen esittämä Voi hyvä tavaton (Goodness gracious me). Jos löytyy, voisinko…

Kysytty

LÖytyykö Iisalmen pääkirjaston populaarimusiikin puolelta Brita Koivusen/Eino Virtasen esittämä Voi hyvä tavaton (Goodness gracious me). Jos löytyy, voisinko varata sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy, se on Brita Koivusen levyllä nimeltä 20 suosikkia: suklaasydän. Levyn voit varata Intro-verkkokirjastossa tai henkilökunnan kautta:

http://www.iisalmi.fi/Suomeksi/Kulttuuri/Kirjasto/Aukioloajat_ja_yhteys…