Kuka on kustantanut vuonna 2004 painetun Pentti Kavénin kirjan "70 000 pientä kohtaloa: Suomen sotalapset"? Aikaisemman painoksen on kustantanut Otava, mutta…

Kysytty

Kuka on kustantanut vuonna 2004 painetun Pentti Kavénin kirjan "70 000 pientä kohtaloa: Suomen sotalapset"? Aikaisemman painoksen on kustantanut Otava, mutta onko se kustantanut myös uudistetun laitoksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä tiedot HelMet-aineistohausta:

Tekijä Kavén, Pertti
Teos 70 000 pientä kohtaloa : Suomen sotalapset / Pertti Kavén
Julktiedot Helsinki] : Sahlgren, 2004
Painos [Uud. laitos]
Ulkoasu 191 s. : kuv. ; 22 cm
ISBN 951-9016-35-X (sid.)

Uuden laitoksen julkaisija on siis Sahlgrens Förlag AB ( http://www.sahlgrensforlag.fi/ ).