Miten ovat laulun sanat: Milläs minä pääsen taivaaseen, pyörälläkö vinhasti polkien.....

Kysytty

Miten ovat laulun sanat: Milläs minä pääsen taivaaseen, pyörälläkö vinhasti polkien.....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Milläs minä pääsen taivaaseen (trad.sovitus: Marko Mäkinen)

1. Milläs minä pääsen taivaaseen? Pyörälläkö vinhasti polkien? Autollako ajan vaiko raketilla meen? Milläs minä pääsen taivaaseen?
2. Lentokone tässäkö tarpeen on? Laivako se viepi yli aallokon? Hevosetko hankin minä rattaineen? Milläs minä pääsen taivaaseen?
3. Syntini kun hylkään ja tunnustan silloin minä taivaan jo omistan! Uskomalla Herraan Jeesukseen pääsen minä varmasti taivaaseen!

ainakin moniviestimessä Pieni suuri seikkailu : isä suojaa (1997)

terveisin Virpi Silvonen / Lappeenrannan maakuntakirjasto

67 ääntä

Kommentit