Otsikko
Kuka korttitaiteilija on kyseessä? Signeeraus ilmeisesti LC mutta mielestäni ei ole kuitenkaan Lars Carlsson. Googlen kuvahaku ei tuottanut tuloksia. Tämä on…

Kysytty

Kuka korttitaiteilija on kyseessä? Signeeraus ilmeisesti LC mutta mielestäni ei ole kuitenkaan Lars Carlsson. Googlen kuvahaku ei tuottanut tuloksia. Tämä on kuva postikortista, jonka taustapuolta en ole nähnyt. En siis tiedä, onko taiteilija kuvittanut kirjoja vai ei. Sadusta tuossa kuitenkin ilmiselvästi on kysymys.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Ruotsalaisen Tradera.com sivuston mukaan kortti on Lars Carlssonin piirtämä. Kuva on H. C. Andersenin sadusta Keisarin uudet vaatteet.

https://www.tradera.com/item/270218/531387971/sagokort-signerat-lc-lars…

0 ääntä

Kommentit