Mistä löydän satukirjan Loikka Pitkäsäärestä ja pikkuprinsessa Niittyvillasta, John Bauerin kuvittamana.

Kysytty

Mistä löydän satukirjan Loikka Pitkäsäärestä ja pikkuprinsessa Niittyvillasta, John Bauerin kuvittamana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helge Kjellinin Satu Loikka Pitkäsäärestä ja Pikku Prinsessa Niittyvillasta sisältyy ainakin satukokoelmaan John Bauerin satumaailma: olipa kerran...

Teoksessa on Bauerin kuvitus.

Opusta löytyy Helsingin kaupunginkirjastosta.