Kuinka teen aikakauslehden haun/varauksen, esim Tekniikan Maailma nro 3/2021

Kysytty

Kuinka teen aikakauslehden haun/varauksen, esim Tekniikan Maailma nro 3/2021

Vastaus

Vastattu

Vastaavaan kysymykseen on vastattu aikaisemmin ja sieltä löytyy kuvalliset ohjeet lehden varaamiseen. Lehdet varataan Vaskin verkkokirjastosta vaski.finna.fi ja varaamiseen tarvitset kirjastokortin viivakoodin alla olevan käyttäjätunnuksen sekä oman nelinumeroisen pin-koodin.

Tässä linkki ohjeisiin:

https://www.kirjastot.fi/kysy/miten-voisin-tilata-parnasso-lehden?language_content_entity=fi