Miten voisin tilata Parnasso -lehden numeron 6-7/2020 lainaukseen ja hakea sen Turun pääkirjastosta? Listan mukaan lehden Runosmäen kirjastossa oleva kappale…

Kysytty

Hei, miten voisin tilata Parnasso -lehden numeron 6-7/2020 lainaukseen ja hakea sen Turun pääkirjastosta? Listan mukaan lehden Runosmäen kirjastossa oleva kappale on lainattavissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehden saa varattua Vaski-verkkokirjaston kautta klikkaamalla hakutuloksista lehden otsikkoa, jolloin saa lehden tarkemmat tiedot auki.

kuva1

Seuraavasta näkymässä voi vierittää sivua alas kunnes löytää haluamansa numeron, jonka jälkeen pystyy painamaan kyseisen numeron kohdata "Varaus" painiketta. Lehden varaus toimii samalla tavalla kuin kirjojen, eli noutopaikaksi saa määrittää haluamansa kirjaston.

kuva2