Etsin Anna-lehden alkuvuoden 2018 numeroita, ainakin 01-04/2018. En osaa etsiä mistä kirjastosta niitä voisi saada käsiinsä, voitteko auttaa? Hakusessa on yksi…

Kysytty

Hei! Etsin Anna-lehden alkuvuoden 2018 numeroita, ainakin 01-04/2018. En osaa etsiä mistä kirjastosta niitä voisi saada käsiinsä, voitteko auttaa? Hakusessa on yksi tietty artikkeli, mutta en tarkemmin tiedä missä numerossa se on ilmestynyt eikä lehden omasta arkistosa tietoa pysty saamaan.

Vastaus

Vastattu

Anna lehti löytyy linkistä https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1005499?lang=fin

Lehden numerot ovat varattavissa, kun painetaan Varaa ja annetaan kirjastokortin numeron sekä pin-koodi. Lehdet löytyvät kirjastoittain listattuna. Ainakin Jakomäen kirjastossa nuo numerot näyttäisi olevan varattavissa.