Haluaisin lainata Käsityölehti Modan v:lta 2012 nro 7. Mahtaisiko löytyä mistään?

Kysytty

Haluaisin lainata Käsityölehti Modan v:lta 2012 nro 7. Mahtaisiko löytyä mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen Modan numero löytyy monesta Vaski-kirjastosta. Näät lehden saatavuustiedot tästä linkistä:

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.635953

Selaamalla alaspäin löydät 2012 vuoden numerot.

Voit tehdä varauksen haluamaasi numeroon verkkokirjaston kautta tai mennä lainaamaan lehden kirjastosta, jossa sitä on paikalla.