Otsikko
Ennen Pasilan kirjaston remonttia oli siellä lehtikokoelmassa elokuvan/tv tekniikan ammattilehti. Mikähän sen nimi oli?

Kysytty

Ennen Pasilan kirjaston remonttia oli siellä lehtikokoelmassa elokuvan/tv tekniikan ammattilehti. Mikähän sen nimi oli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todennäköisesti kyse on lehdestä nimeltä Film quarterly. Se tuli tosiaan Pasilaan ennen remonttia. Pasilassa on säilytyksessä vuoden -06 lehdet. Viimeinen näistä on talvinumero 2006-07. Valitettavasti tätä lehteä ei tule enää pääkaupunkiseudun kirjastoihin. Kirjaston lehtivalikoimaa voit halutessasi tarkastella esim osoitteessa http://www.helmet.fi Valitse kohdassa Sanahaku kohdan Aineisto pudotusvalikosta Lehdet. Hakukenttään voit kirjoittaa esim aiheen, josta haluat tietoa. Lisäksi mainitsen, että elokuva-alan lehdet Hohto ja Episodi ovat yhdistyneet ja uusi nimi on Episodi.