Kuinka paljon Turun pääkirjastolla on niteitä? Löysin kyllä koko Turun kaupunginkirjaston kokoelmien määrän, mutta en pelkän pääkirjaston. (Turun…

Kysytty

Kuinka paljon Turun pääkirjastolla on niteitä? Löysin kyllä koko Turun kaupunginkirjaston kokoelmien määrän, mutta en pelkän pääkirjaston. (Turun kaupunginkirjaston sivut, tilastot.kirjastot.fi etc.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oheiselta sivulta tilastosta "Kokoelmat, hankinnat ja poistot 2011" löytyy Turun kaupunginkirjaston pääkirjaston kokoelmien määrä http://www.turku.fi/Public/default.aspx?nodeid=6838&culture=fi-FI&conte… eli 653 281 nidettä vuonna 2011 (uusin tilasto tällä hetkellä).