Kuinka monta romaania on suomennettu Amin Maaloufilta? Tarvitsen tietoa käännöstyötä varten, käännösten suomenkieliset nimet olisi hyvä saada.

Kysytty

Kuinka monta romaania on suomennettu Amin Maaloufilta? Tarvitsen tietoa käännöstyötä varten, käännösten suomenkieliset nimet olisi hyvä saada.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografian mukaan Amin Maaloufin teoksia ei ole suomennettu lainkaan.