Koska voin tehdä varaukset ja lainojen uusinnat internetin kautta? Ainakin Lahdessa ko. palvelu toimii jo.

Kysytty

Koska voin tehdä varaukset ja lainojen uusinnat internetin kautta?
Ainakin Lahdessa ko. palvelu toimii jo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksia ja lainojen uusintoja ei voi toistaiseksi tehdä internetin kautta pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Asia on kehitteillä. Pääkaupunkiseudun kirjastojen yhteisrekisteriä voi selailla internetin kautta osoitteessa http://www.lib.plussa.fi ja sinne pääsee myös kirjastojen kotisivujen etusivuilta suoraan, mutta varaukset täytyy tehdä paikan päällä kirjastossa. Lainojen uusinnan voi hoitaa joko puhelimitse arkisin klo 12-18 numerossa 0600-060504 (4,50mk/min+pp.maksu) tai käymällä paikan päällä jossakin kirjastossa.