Otsikko
Koska Viikin kirjasto on remontissa, menin eilen Arabian kirjastoon palauttamaan kirjoja, olikin remontissa.

Kysytty

Hei!
Koska Viikin kirjasto on remontissa, menin eilen Arabian kirjastoon palauttamaan kirjoja, olikin remontissa. Olin pyörällä, minulla ei ole hsl:n korttia tällä hetkellä. Seuraavaksi menen Pukinmäkeen, mutta kestää, koska olen töissä Viikissä. Myöhästymismaksuja tulee. Onkohan se auki?

Vastaus

Vastattu

Pukinmäen kirjasto on auki nyt kesällä, maanantaista torstaihin klo 9 - 19 ja perjantaisin.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pukinmaen_kirjasto

Viikissä Helmet-kirjastojen asiakkaita palvelee pop-up-kirjasto, joka sijaitsee Viikin Infokeskus Koronassa. Sen sisäänkäynti on vain muutaman askeleen päässä vanhalta sisäänkäynniltä osoitteessa Viikinkaari 11 B. Kirjasto sijaitsee rakennuksen 4. kerroksessa, johon pääsee hissillä. Pop-up-kirjastoon voi mm. palauttaa aineistoa. Kirjasto on auki kesällä ma–pe klo 12–18.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Viikin_kirjasto/Juttuja_kirjastosta/Viikin_Popup_Kirjasto(210719)