Kiitos vastauksesta koskien romaania Martinez:Oxford Murders. Samassa yhteydessä kysyin DVD:tä. Se on saatavissa Lapinlahden kirjastosta. Yritin tehdä…

Kysytty

Hei, kiitos vastauksesta koskien romaania Martinez:Oxford Murders.
Samassa yhteydessä kysyin DVD:tä. Se on saatavissa Lapinlahden kirjastosta. Yritin tehdä varauksen, mutta noutapaikka on vain Lapinlahti
tai Varpaisjärvi. Iisalmen kirjastoa en saanut näkyviin,
Mikähän avuksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lapinlahden kirjastosta kerrottiin, että hyllyssä olevasta aineistosta on mahdollista tehdä seutuvaraus ja valita noutopaikaksi esim. Iisalmen kirjasto, mutta jos DVD on lainassa, voi varauksen noutaa vain sen omistajakirjastosta. Voit kuitenkin mennä Iisalmen kirjastoon ja pyytää henkilökuntaa tekemään varauksen. Tällöin on mahdollista noutaa varaus Iisalmen kirjastosta.