Kesäkissakampanja joskus 80-luvulla? MInulle on jäänyt mieleen lapsuudestani kesäkissakampanjan tv-mainos, jossa laulettiin Elämälle kiitos-laulun sävelellä…

Kysytty

Kesäkissakampanja joskus 80-luvulla? MInulle on jäänyt mieleen lapsuudestani kesäkissakampanjan tv-mainos, jossa laulettiin Elämälle kiitos-laulun sävelellä kesäkissan elämästä. Muistelisin, että mainoksessa oli oikeita kissoja, kesäistä ja talvista maisemaa. Laulun sanat olivat sydäntä riipaisevat ja yhdessä videon kanssa jättivät syvän jäljen pienen tytön sieluun. En löytänyt itse etsimällä mitään muuta kuin vain tuon laulun sanat. Olenko voinut kuvitella koko videon vai onko ollut tällainen kampanja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Radio- ja tv-arkiston (RTVA) Ritva-tietokannasta ei löytynyt annetuilla tiedoilla vastausta.

Ylellä on oma tietokantansa, jossa ohjelmien sisältöä on kuvailtu tarkemmin.

Kannattaa ottaa yhteyttä Yle Arkiston asiakaspalveluun:

eva.andberg@yle.fi