Mistä voisin löytää Sonata Arctica bändin laulujen sanoja kun niillä on sen niminen kappale kun shy niin haluasini löytää sen laulun sanat jostakin..

Kysytty

Mistä voisin löytää Sonata Arctica bändin laulujen sanoja kun niillä on sen niminen kappale kun shy niin haluasini löytää sen laulun sanat jostakin..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sonata Arctican kotisivuilta löytyy sanat bändin biiseihin, tässä linkki Shy-kappaleeseen: http://www.sonataarctica.info/index.php?lyrics-main&en&successor-lyrics…