Kenen sitaatti " there are no strangers in here, just friends you haven't met.. "

Kysytty

Kenen sitaatti " there are no strangers in here, just friends you haven't met.. "

Vastaus

Vastattu

Varmaa lähdettä sitaatin alkuperäiselle esittäjälle ei löydy. Vuonna 1915 runoilija Edgar Guest julkaisi runon "Faith", jossa on säe "That strangers are friends that we some day may meet" ja siitä ilmaisu lienee lähtenyt leviämään hieman eri muodoissaan.

Lähde: Quoteinvestigator [viitattu 5.1.2023]