"Jos olen nähnyt pitemmälle kuin muut, se johtuu siitä, että olen seisonut jättiläisten olkapäillä" Kuka on näin lausunut?

Kysytty

"Jos olen nähnyt pitemmälle kuin muut, se johtuu siitä, että olen seisonut jättiläisten olkapäillä"

Kuka on näin lausunut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan "The Oxford Dictionary of Quotations" (3.ed. 1986) mukaan sir Isaac Newton kirjoitti kirjeessään Robert Hookelle 5.2.1675:
"If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants."