Otsikko
Kenen runo mahtaa olla tällainen, josta muistan ainoastaan alun: Ei ole olemassa onnellista rakkautta laulaa Francoise Hardy ei ole olemassa raitiovaunut vain…

Kysytty

Hei. Kenen runo mahtaa olla tällainen, josta muistan ainoastaan alun:

Ei ole olemassa onnellista rakkautta
laulaa Francoise Hardy
ei ole olemassa
raitiovaunut vain kulkevat (tai jotain sellaista)....

Muuta en muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyimme asiaa laajasti ammattilaisilta, yksi vihje löytyi: Voisiko kyseessä olla Louis Aragon? Hän on todennut: "Il n'y a pas d'amour heureux".
Häneltä löytyi Fono-tietokannasta vain ranskaksi. Vihjeen antajalla oli tällainen linkki http://musique.ados.fr/Francoise-Hardy/Il-N-Y-A-Pas-D-Amour-Heureux-t38…