Kenen kirjoittama voisi olla runo, joka alkaa "Kotivirta keväimessä hohtaa"? Siteerattu äitienpäivänä 1945.

Kysytty

Kenen kirjoittama voisi olla runo, joka alkaa "Kotivirta keväimessä hohtaa"? Siteerattu äitienpäivänä 1945.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi runoa. Jos joku kysymyksen lukija tunnistaa sen, niin tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.