Otsikko
Kenen kirjoittama (satu/lasten)kirja 'Unset Willi' ja löytyykö suomeksi?

Kysytty

Kenen kirjoittama (satu/lasten)kirja 'Unset Willi' ja löytyykö suomeksi?

Vastaus

Vastattu

Lastenkirjoista tulee mieleen Aurinkosarjassa (1., v. 1987) julkaistu helppolukuinen lastenkirja Vili, lystikäs lääkäri (Willi, Tierarzt für Kinder) / Elfie Donnelly, suom. Kaija Pakkanen.

Vai voisiko kyseessä olla elokuva Unser Willi ist der Beste (Saksan Liittotasavalta 1970, ohj. Werner Jacobs) pääosassa Heinz Erhardt (Willi)?
Kirjaa en löytänyt tällä nimellä, ja kyseinen elokuva on aikuisten komedia, vaikka ei se lapsilta kiellettykään ole (Saksassa ikäraja 6 vuotta).

0 ääntä

Kommentit

Mikko Mallikkaan saksankielinen nimi on Willi Wiberg.