Kävin sivulla www.60sporvoo.fi ja sain etsimäni tiedot, mutta oliko tämä se The Holders kokoonpano joka teki singlen I only want to look at you/I go my way 20…

Kysytty

Kävin sivulla www.60sporvoo.fi ja sain etsimäni tiedot, mutta oliko tämä se The Holders kokoonpano joka teki singlen I only want to look at you/I go my way 20.5.1965?
Kimmo Berglöf = Basso
Seppo Soiramo = Laulu
Harry Gunaropulos = Kitara ja laulu
Markku Johansson = Rummut
The Holders kohdassa oli myös bändin kuvia vuosien varrelta, mutta onko tästä kokoonpanosta kuvaa? Jos on niin mikä niistä kymmenestä kuvasta on tämän levyttäneen kokoonpanon valokuva?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

The Holders-kokoonpano joka levytti mainitsemasi singlen oli seuraava:
Kimmo Berglöf (basso)
Seppo Soiramo (laulu + kitara)
Harry Gunaropoulos (laulu + kitara)
Markku Johansson (rummut)

Ylhäältä laskettuna kuvassa numero 6 löytyy ylärivistä vasemmalta laskien Kimmo Berglöf, Harry Gunaropoulos ja Markku Johansson sekä alariviltä Seppo Soiramo