Olen kuullut että 1960 - luvulla Porvoossa toimi bändi nimeltä Holders joka teki vuonna 1965 singlen, mutta keitä bändissä oli mukana? Nimien viereen sulut ja…

Kysytty

Olen kuullut että 1960 - luvulla Porvoossa toimi bändi nimeltä Holders joka teki vuonna 1965 singlen, mutta keitä bändissä oli mukana? Nimien viereen sulut ja sulkuihin soitin tai laulu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

60-luvun porvoolaisesta musiikista löytyy nettisivu osoitteesta www.60sporvoo.fi Siitä voi lukea mm The Holders-yhtyeen historiasta. Yhtyeen kokoonpano on vaihtunut vuosien varrella, mutta ainakin seuraavat jäsenet ovat kuuluneet siihen:
Markku ”Makkis” Johansson (rummut)
Seppo ”Sipi” Soiramo (laulu)
Kimmo ”Kippa” Berglöf (basso)
Kai Berglöf (kitara)
Harry ”Guna” Gunaropoulos (laulu, kitara)
Tom ”Empty” Gustafsson (laulu)
Pekka ”Spede” Pynnönen (soolokitara)
Peter "Petski" Nyqvist (rummut)