Kaupassa olen nähnyt hiljattain ilmestyneen kokoelmateoksen isä -aiheisia runoja. Runot on koottu eri tekijöiltä. En osaa yksilöidä niin, että saisin tilatuksi…

Kysytty

Kaupassa olen nähnyt hiljattain ilmestyneen kokoelmateoksen isä -aiheisia runoja. Runot on koottu eri tekijöiltä. En osaa yksilöidä niin, että saisin tilatuksi. Tekijää en muista enkä teoksen tarkkaa nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuula Simolan toimittama Meidän isä - runoja isälle on ilmestynyt 1998 Otavan kustantamana, sivuja 219, kirjan ISBN on 951-1-15600-4.