Kallion kirjasto ja kliiviat Kallion kirjasto oli opiskeluaikoinani kotoisa ja siellä oli kliivioita.Hämyisä, "comfy", kotoisa... onko yhä sellainen…

Kysytty

Kallion kirjasto ja kliiviat
Kallion kirjasto oli opiskeluaikoinani kotoisa ja siellä oli kliivioita.Hämyisä, "comfy", kotoisa... onko yhä sellainen rauhallinen? Ja siellä oli komeita kliivioita. Napsin taskuihin tippumaisillaan olevia Kliivian kotahedelmiä monta vuotta sitten ja nyt ne siementaimet kukkineet 3v ajan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymykseen ei ole objektiivista vastausta. Oma subjektiivinen näkemykseni on, että Kallion kirjasto edelleen melko hämyisä ja hyvin kotoisa kirjasto. Rauhallista on edelleen ainakin toisessa kerroksessa, muualla meno on luultavasti äänekkäämpää kuin taannoin.

Kliivioita kirjastossa on edelleen. Niitä on varsinkin pääportaikon ikkunoilla, jossa ne saavat runsaasti valoa ja tuovat oman osansa kotoisaan tunnelmaan.