Kaipaisin tietoa asiakaspalautteista, niiden käsittelystä jne. Hakupalvelun avulla en suoranaisia lähteitä löytänyt. Kiitos jo etukäteen.

Kysytty

Kaipaisin tietoa asiakaspalautteista, niiden käsittelystä jne. Hakupalvelun avulla en suoranaisia lähteitä löytänyt. Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokanta Helmetistä joitain lähteitä löytyy, osoite http://helmet.fi/. Valitse sanahaku ja hakuperusteeksi esim. sanaparit "asiakkaat and palaute" tai "asiakaspalvelu and arviointi". Näitä voi tietenkin yhdistellä muillakin tavoin tai kokeilla muitakin sanoja, myös asiakaspalvelu-sanalla tulee varmaan monia kirjoja, jotka aihetta käsittelevät, vaikkei se asiasanoissa varsinaisesti tulisi esiin. Em. hakusanoilla löysin ainakin seuraavat teokset: SALMELA, Tuula Asiakaspalautteen haaste(1997); MATTILA, Hannu Lomakekysely asiakaspalautteen hankkimismenetelmänä(1999); PAANANEN, Ilkka Asiakaspalaute toimeentulotuessa(2000); PESONEN, Hanna-Leena Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena(2002); KOKKOLA, Mari Asiakaslähtöinen yhteistiedottaminen(2002); GRÖNLUND, Mikko Asiakastyytyväisyyden osatekijät ja edellytykset(2000). Saatavuustiedot löytyvät myös Helmetistä.