Kadoksissa on varhaislapsuuden suosikkisatuni. Muistan, että sadussa päähenkilö (mies) lähtee lumen saartamasta metsämökistä hakemaan ruokaa hiihtämällä…

Kysytty

Kadoksissa on varhaislapsuuden suosikkisatuni. Muistan, että sadussa päähenkilö (mies) lähtee lumen saartamasta metsämökistä hakemaan ruokaa hiihtämällä. Kertomus mahdollisesti päättyy kananmunien syömiseen. Tarina löytyy satukokoelmasta, jonka täytyy olla julkaistu paljonkin ennen kuin aloitin koulun vuonna 1993. Tässä kaikki mitä muistan. Toivottavasti tämä on mukava pähkinä!

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet kyseistä satua. Toivotaan, että joku kysymyksen lukijoista tunnistaa sen. Tiedon sadusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.